Wilt u van uw huidige Arbodienst overstappen naar Integralis ARBO-HRM? Wij nemen u daarbij zo veel mogelijk werk uit handen. Ons standaardformulier en –brief hoeft u alleen nog te ondertekenen. Houdt u er wel rekening mee dat er in de contracten van de grote arbodiensten vaak opzegtermijnen van drie maanden staat genoemd. Tijdig opzeggen dus, dan heeft u de handen vrij! Zo helpt Integralis ARBO u ervoor te zorgen dat alles tijdig wordt afgehandeld. Dat voorkomt dubbele kosten. Heeft u meer dan 50 medewerkers in dienst? Schakel uw OR tijdig in en betrek hen in uw besluitvorming, ook daarmee helpen wij u graag.

Wij informeren en helpen u graag bij het opzeggen en de overgang van uw oude Arbo dienst naar Integralis ARBO-HRM.

Overdracht lopende dossiers
Stapt u over naar Integralis ARBO-HRM, dan is het belangrijk om te weten dat wij alleen de lopende verzuimdossiers kunnen overnemen van medewerkers die ziek zijn, of die in de vier weken voorafgaand aan de overstap ziek waren. Dit laatste mede in verband met samengesteld verzuim. Voor de overdracht van het dossier is schriftelijke toestemming nodig van de werknemer. Uiteraard ondersteunt Integralis ARBO-HRM u ook daarbij om dit u uit handen te nemen.

Informeren van uw medewerkers
Als betrokken partner in verzuimbegeleiding, presenteert Integralis ARBO-HRM graag onze werkwijze aan uw medewerkers. In een korte presentatie vertellen wij over de rechten èn plichten, zoals deze ook in het protocol worden beschreven. Tevens wijzen uw medewerkers op de mogelijkheid ook preventief bij klachten, contact met ons op te nemen. Onze specialisten zijn daarnaast uiteraard bereid om extra uitleg of toelichting te geven en eventuele vragen te beantwoorden.

 

Bel 088-0990660
Mail info@integralis.nl